Klimatyzatory

Klimatyzacja
Wentylacja 
Ogrzewanie
Fotowoltaika 
Małe Elektrownie Wiatrowe

Serwis Klimatyzacji SPLIT

24H 7dni w tygodniu 
tel: 668-777-111

Regulamin

1. Sklep internetowy 24klima.pl dostępny pod adresem www.24klima.pl , prowadzony jest przez firmę INTER-KAM Kamil Hyski, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miasta Będzin pod numerem 14284/2003;z siedzibą w Będzinie ul. Kolejowa 14/14. NIP: 625-222-60-95 Regon: 278048586 

 
a). Sklep 24klima.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz Hurtową użądzeń. Zamówienia są przyjmowane przez stronę lub telefonicznie.
b). Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 
c). Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Na każdy sprzedany artykuł wystawiamy Fakturę lub Paragon. Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
d). Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie firmy po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny.
e). Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji. 
f). Jeśli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, zostaniesz o tym powiadomony/a drogą emailową lub telefonicznie. 
g). Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku "POTWIERDŹ" na stronie "Realizacja zamówienia" i wcześniejszym podaniu wszystkich niezbędnych danych. Wymagany jest adres email lub nr. telefonu.
h). Dołożyliśmy wszelkich starań aby opisy i zdjęcia produktów w naszym sklepie były sprawdzone, nie odpowiadamy jednak za zmiany wprowadzone przez producentów oraz błędy w opisach i cenach.

2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a). Standardowo czas realizacji zamówienia to 24 godziny (dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
b). Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy 
c) Przesyłki są dostarczane Kurierem lub Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-3 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. 

3. ODBIÓR TOWARU:
a). Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy

4. ZWROT TOWARU
a). Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Odstąpienie od umowy można wysłać na adres email biuro@24klima.pl
b). W przypadku zwrotu całego zamówienia, należy pamiętać także od odesłaniu gratisów. W sytuacji zwrotu części produktów oraz pozostawieniu artykułów, których łączna wartość nie uprawnia do otrzymania gratisu, należy zwrócić gratis. Jeżeli klient nie zwróci nie przysługującego mu z racji zmniejszonej wartości zamówienia gratisu, sklep 24klima.pl naliczy klientowi regularną cenę gratisu.
c). W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia, wysyłamy wszystkie pozycje przygotowane do wysyłki, pozostała część zamówienia jest wysyłana w późniejszym terminie na koszt sklepu 24klima.pl lub, jeśli klient sobie tego życzy, jest anulowana a nadpłata zwracana na rachunek kupującego. Raporty zwrotów gotówki zamykane są do 10 dni roboczych. 

5. O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po, klient informowany jest pocztą elektroniczną w następującym terminie:
a). POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA - kilka minut od momentu zaakceptowania przycisku POTWIERDŹ
b). INFORMACJA O OPÓŹNIENIU REALIZACJI - 2-3 dni po przekroczeniu regulaminowego terminu
c). INFORMACJA O WPŁACIE ZA ZAMÓWIENIE- w momencie zaksięgowania należnej kwoty na koncie klienta w naszym sklepie. 
d) INFORMACJA O ZWROCIE- w momencie korekty paragonu po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. 
e). INFORMACJA O ZWROCIE NADPŁATY - w momencie zamknięcia wcześniej otwartego raportu zwrotu, około 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu nadpłaty na konto lub przekaz pocztowy.(W przypadku płatności przez serwis Płatności.pl zwrot dokonywany jest za pośrednictwem serwisu i może się nieco przedłużyć)

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu 24klima.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT